Ügyintézés az ELMÜ ÉMÁSZ-nál a rendkívüli helyzetben

Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az ELMŰ-ÉMÁSZ, ezzel is hozzájárulva a koronavírus magyarországi terjedésének megakadályozására tett kormányzati lépésekhez.

Ügyintézés az ELMÜ ÉMÁSZ-nál a rendkívüli helyzetben

Az ügyfelek 2020. március 16-tól a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. A döntés visszavonásig érvényes.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre.

Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton ,ahol az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők: mérőállás diktálás, számla- és egyenlegmegtekintés, számlabefizetés, e-számlára váltás, értesítés tervezett üzemszünetekről.

Online ügyfélszolgálatunkon és mobilalkalmazásunkon az alábbi ügyeket intézhetik:
• Mérőállás diktálása, éves mérőóraállás fényképes rögzítése;
• Számla és egyenleg megtekintése;
• számlabefizetés;
• Elektronikus számlára váltás;
• Információ tervezett üzemszünetekről;
• Előrefizetős mérő feltöltése;
• Fogyasztóváltozás miatti szerződéskötés és szerződésfelmondás;
• Részfogyasztás módosítása;
• Számlázási cím módosítása;
• Műszaki igénybejelentés.

Jelen helyzetben a számlabefizetések legbiztonságosabb és legkényelmesebb módja, ha a postahivatalok személyes látogatása helyett elektronikus fizetési lehetőségeink valamelyikét veszi igénybe. Rendezze számláit gyorsan és egyszerűen!

A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében kérik ügyfeleik együttműködését, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot csak sürgős esetben keressék a következő időszakban.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ már korábban döntött arról, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot. A társaság az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal járul hozzá ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.

További információk az ELMÜ ÁMÁSZ oldalán


forrás: ELMÜ ÉMÁSZ/HT
2020.04.01.